CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Tuesday, April 14, 2009

Anak 'Menakan'ku yang baru

Ini la wajah anak menakan saya yang baru...
Nama?
Belum diputuskan lagi....
Selamat dilahirkan pada jam 12.53 t/hari; 13 April 2009..
Mama dia adalah adik ipar saya....
Ini adalah anak menakan saya yang ke-3....


Pertama kali melihat baby ni, saya rasa macam pernah ku lihat wajah ini...
Tapi di mana ya....

Balik umah, dok tgk handset lagi, dok pikiaq, kat mana aku pernah tgk baby ni...
Macam familiar gila....



Saya kata kat hubby saya, muka baby Yati (nama adik ipar) tu, mcm pernah tgk kan Yang....
Suprisingly, my hubby said,"Lebih kurang muka Yaya masa baby dulu...."
Cepat2 buka album lama, aah...
Muka lebih kurang da.....
Patut la rasa macam familiar....



Ni la anak saya; NUR ALYA IRDINA semasa berusia 1 hari (beberapa jam setelah dilahirkan)....

2 comments:

aramis2177 said...

Loh..memang sejibik laa mimi.....kak na tgk pun dah confused....igt muka baby yg sama jaa....huhuhuh......

Diamilikku said...

lohhh...so chubby....
ish ish ish...geramnya....
tak sabar nak tunggu bulan 9...ish ish ish..
nak tgk baby baru plak nih..
tak sabar gak nk tgk baby kak farah...dah dekat dah nih...jeng jeng jeng

Weight Loss Progress