CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Tuesday, June 22, 2010

HIP HIP HOORAY or ALAMAK!

Hari Isnin - semalam, saya telah mendaftar sebagai pelajar semester 2 kt USM.... Kawan2 lab dah lama mendaftar, saya jer baru daftar...
Perasaan?????
Tak tau gumbira atau tak.....
Gembira mungkin ada sbb SV saya bg komen yang baik.
Perasaan KALUT pun ada juga sbb ALAMAK!!! Dah abih 1 sem dah, apa yg aku buat?
Perasaan BERSALAH pun ada jugak sbb rasanya komitmen yg diberi tidak setimpal dgn komen yg saya dapat dari SV....
Perasaan TAKUT pun ada jugak-sempat ke aku abih mengaji nih?
Perasaan WAS-WAS pun ada jugak, betul ke projek yg aku buat nih? Berjaya ke nanti?
Apapun, permulaan semester ini harus didahului dgn rasa syukur Al-hamdulillah & berharap semester 2 ni akan lebih baik dari semester lepas...
AMIN....

4 comments:

iEtaFAkyR@ said...

alohhh! aku ni tk register2 lagi utk continue. silap2 aku tukaq ke open U. :D ...nway, gud luck MIMI!

Unknown said...

semoga permulaan berjalan lancar pengajian mimy

wieyna said...

jom2 usaha jom!!!!ehehehehehe..no LAGHO2 from now on..ehehehehe

Diamilikku said...

Gud luck mimi...aku pun duk berdebar nih nak sambung belajaq..huhuhu.....

wehhh tak gemuk pun gambaq hang..dah kurus la tuh....comei je aku tgk

Weight Loss Progress