CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Tuesday, July 21, 2009

Mak Aih.... Lamanya tak berUP-DATE!!!!

Salam....
Hai all.... (heheh ALL? Macam ada org nak baca sgt blog saya ni....)
Lamanya sy tak berUP-DATE....
Bukan apa, selain sibuk gila dgn umah yg berabuk (renovation tak siap lagi...), nak sambung belajaq lagi, pastu ada hal skit kt opis ni, ish... serabut sungguh....
Diet pun tah kemana-mana....
Sian I tau....
Berat pun dah naik ni memandangkan musim buah, makan kat luar aje sbb xbleh masak.... (yg ni I suka sbb I kan malas....)
Tak pa, tak pa....
Kita mulakan hidup baru....

Harini adalah hari pertama semester July 2009....
Tapi saya xder class pun memandangkan saya akan sambung belajaq di USM starting 3 August 2009 (perancangan yer...)
So, dok tgk kawan2 ajer yg kalut dok siap nak mengajaq...

Diet?????
Well, tak menjadi pun...
Any ubat kurus pun xamik....
Exercise lagi la....
Tah kemana-mana....
Actually, sy menyimpan tenaga untuk mengemas umah apabila renovation dah selesai....
Boleh gitu...
Smuanya hanyalah alasan semata...
Sebut ttg supplement ni, makanya saya telah mencuba produk baru....
Kan haritu punya supplement ada ASPARTAME, jadi sy stop la....
Ni la produk yg sy tgh try ni....
Melihatkan testimoni tu mcm OK...
Tapi tah la.....
Kot2 dgn saya, tak menjadi lak....

1 comment:

wieyna said...

selamat menjadi warga USM!!!ehehehehehe..nant kalo u mai cni i teman u mkn lunch..ahahahahah

Weight Loss Progress