CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Wednesday, September 9, 2009

Operasi Mengemas

Umah saya skit je lagi nak siap....
Tengah TOUCH-UP skit2 la ni....
Makanya, setiap hari saya terpaksa mengemop, mengemas, mengelap, dan segala 'me-me' yang lain....
Tengok je la brg yg berlonggok2 ni...
Semuanya tunggu saya jugak yang buat....
Huhuhuhu.....

Ni reta benda Alya n Aisya....

Ni reta benda abah-nyer....

Ni bilik depa... Penuh kain baju dalam plastik hitam tu...
Kain baju semua yer, kami ber-4....

Tgk la satu lagi timbunan kain-baju yg belum dilipat...
Ini hanyalah sebahagian yer...
Rak buku tu adalah buku mak-nyer....
Hehehe saya la tu....

Hall yg kosong n belum berperabut....
Perabut tak bersusun lagi....
SERABUT!!!!!
Curtain pun xdak lagi....
Hehehehe

Dapur jer yang siap berkemas....
Dry n wet kitchen dah bleh guna dah....

6 comments:

Diamilikku said...

boleh le start memasak ye puan mimi...
hehehehehehhe...
cantiknya umah hang....dah siap dah ehhhh

Mimi Sharif said...

AAH...
dah bleh masak...
kitchen space ni wajib kemaskan dulu....
tempat2 lain siap skit2...
bleh la... tp byk lg tak kemas nih...
Sone, mesti berdebar2 ye menantikan baby no-2 ni...

Fiza said...

Mimi, wa... cantik umah dah renovate ni. Ingat... raye ni buat open house.

Nak kemas tu bukan susah pun, upah je bibik yg Angah recomend hari tu.

Mimi Sharif said...

Kayangan:
Mai la mai...
xgaduh tunggu open house...
tp kna call dulu, u kan nak makan hasil tgn I...
Hehehe

Bibik Angah tu OFF-DUTY bulan posa ni...
tak larat katanya....

iEtaFAkyR@ said...

mimi!!! aku ita... weii... letih weii umah baru nak kemas, aku mmg harap tak payah lalui lagi! hihihii, btw selamat la hg kemas2 nk cept2 dah nak raya nih.

Mimi Sharif said...

Eita:
tu la...
harap2 sempat la mengemas ni...
ujing2 minggu la baru sempat nak bergiat cergas...
hehehe

Weight Loss Progress