CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Tuesday, May 25, 2010

All the best....

Hari ini anak2 saya peksa... Peksa mid term....
Untuk Alya, ni kali ke-3 dia exam, jadi dia mmg lebih bersedia & dah paham situasi exam tu macammana....

Aisya pulak, ni kali pertama dia menduduki exam...
xbrapa nak paham sgt situasi exam tu mcmmana walaupun penerangan panjang lebar telah dihuraikan oleh kakaknya...

Sebagai mak, buat revision skit2 dgn depa...
Tiada paksaan smpai xbleh tgk tv...
Tadika je pun, jadi wahai mak, jgn dok mengada suruh anak2 study mcm esok nak amik SPM...
Tugas saya yg paling utama: asah segala jenis pensil yg ada, pastikan ada rubber n ruler, kaler smua dah asah, sediakan pakaian & makanan sewajarnya...
Dan yang pasti, balik sekolah nnt, nak tgk dlm kotak pensel masing2 ada brapa pensel yg dah patah or hilang... atau dgn kotak2 pensel sekali hilang.... Hehehehehe....

4 comments:

Unknown said...

mak yg prihatin ni...:-)

Diamilikku said...

aku dulu masa sekolah sokmo pensil hilang..rubber pun..hahahhaha..arwah mama aku selalu bising...fuhhh how time flies kan...sekarang hang plak lalui pengalaman anak2 exam..aku lum lagi aaaa

Mimi Sharif said...

Mia-Ina:
Hehehehe... Kalau tak check beg sek depa nih, tah apa2 yg dibawa ke sekolah...

Diamilikku:
Aku pun, Sone... Tak smpai tgh tahun, kaler abih kemetot-kemetot... Serupa gak budak2 nih... tambah2 si aisya, sedia kala beli rubber... Kita tunggu alesya n aisy lak nnt...

iEtaFAkyR@ said...

wah mimi, aku pulak rasa gerun nk tempuhi pengalaman anak2 nk exam! dah la mak pun dok exam tk habis2 lgik nih.. hiihihi, apapun all the best anak2 mu!

Weight Loss Progress