CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Monday, October 11, 2010

'DIA' putus lagi...

Harapan pi workshop harini begitu tinggi....
Setelah menghabiskan ujung minggu dgn aktiviti2 'larooo', maka hari Isnin konon2 hari menginsafi diri... nak wat kja separuh mati...
Tapi, hati hiba sekali, apabila datang je tgk2 BALA yg menanti...

'DIA' putus lagi...
Buat kali ke-2 dalam semester ini...
Kena isi P.O lagi sekali...
Sbb kna bli baru sebagai ganti...

Inilah 'furnace' yg paling byk berjasa,
Tapi keupayaannya jgn dipandang sebelah mata,
Walaupun rupanya buruk bak pungguk,
Sanggup membakar sampel sampai tinggal serbuk....

Sampai2 je saya tgk sampel saya xcukup masak...
Otak pun mula rasa semak...
Rasa mcm terus nak baling sampel ke paya...
Apa yg xkena dgnnya?


Mampuih aku kena bebel dgn SV lagi,
Dah 2x dalam semester ni,
Nasib baik duit geran aku banyak lagi,
Cukup la sampai abih tahun ni...

Tah la sapa punya sampel yg buat dajal...
Lekat kt heating element sampai dah jadi pepejal...
Tak pasai2 aku yg kena soal...
Kot2 sampel aku yg buat onar....

MORAL OF THE STORY: harini balik awal sbb emosi tidak terkawal....

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

lama tak singgah sini.... tau2 ja apa berita tk best. sabar yer mimi. dugaan sebagai pelajar :D

yebbit + . + said...

akak.! huuu. :) hye, sye yebbit. kte 1 grup tuk 1st challnge ni. kte kna mng ne. huuu. nk lntik sape jd leader ne? motto kite? huu

http://deheartyku.blogspot.com/2010/10/tbl3-1st-challenge.html

Weight Loss Progress