CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Wednesday, November 24, 2010

RUBBISH TO GOLD??????

1st attempt to publish research paper....
Kena reject...
Dan-dan tu tanya my SV...
Is it rubbish?
Ayat2 nak jaga hati from my SV; IF IT IS RUBBISH, U STILL CAN FIX IT 'TO GOLD....
Masalahnya, i don't have any magic to turn anything into gold, Prof...
Maybe only work hard, harder, n hardest (English by me..) and ALLAH yg boleh tolong...
Moral of  TOY story: SAYA PERLU LEBIH RAJIN..... sbb kebelakangan ini saya sangat2 malas!
p/s: adakah ini akibat SUMPAHAN dari si tikus sbb tangkap n buang dia idup2 dlm dustbin besaq depan taman i?

3 comments:

iEtaFAkyR@ said...

alamak mimi.... aku jugak risau. belum apa2 lg aku sudah down. camno nk teruskan ini. semoga kita diberi kekuatan olehNya. chaiyokkkk mimi-ieta. fuh! fuh! tiup skitttttttttttttttt.... :)

Mimi Sharif said...

tu la ieta... harini biol sat...
nak kata frust, tak la sgt...
tp skit sebyk ada gak kot keciwa...
papehal, kena terus mencuba n cuba lagi...
jom pakat2 hembuih, kot2 jangkit skit mood rajin n luck...
p/s: hang kna hembuih kt aku bg dpt anak laki jugak...

aini said...

dah nak hampir sgt ni...so cek out dis latest info yer

http://enichandiet.blogspot.com/2010/11/kehangatan-sntn.html

Weight Loss Progress