CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Wednesday, May 20, 2009

Sukan Staf UniKL 2009

19 - 23 Mei 2009 adalah sukan staf antara semua UniKL....
UniKL MSI adalah tuan rumah...
Jadi macam biasa, saya tetap menjadi penyokong tegar UniKL MSI....
Pagi tadi UniKL MSI lawan netball dengan UniKL MIMET...
Netball menang tu...
Tak sia2 saya turun berlatih bersama-sama dengan team ni setiap pagi....
Walaupun hanya penyokong, tiap2 hari saya turun training dengan depa ni....
Team kami ber'bip' merah.....





Ni lak team volley ball lelaki...
Menang gak...
Saya pi sokong 2 team ni jer...
Sebab semua acara berjalan serentak...
Jadi, main bedal je la...
Kat mana jumpa team MSI dok tengah main, kat situ gak saya berhenti dan bersorak...
Tak sia2 sampai sakit tangan kena berus tembaga untuk buat POM-POM petang semalam....

No comments:

Weight Loss Progress