CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Tuesday, May 26, 2009

The Biggest Loser versi Malaysia...

Setiap petang, mmg selalu saya mengadap cerita ni....
Buat masa sekarang, saya tak pernah missed lagi mana-mana seasons.....
Cuma la ni, Hallmark ulang balik season 1... Frust den.... Hehehehe....

Rasa-rasannya, saya dah malas nak tgk reality show kat Malaysia ni....
Bila la nak ada lak reality show yg berfaedah macam ni?
Ni tak, kat Malaysia ni asyik menyanyi, menyanyi, menyanyi....
Baru2 ni ada yg baru lak, Anak Wayang....
Tapi tu la kan, cuba buat benda yg bermanfaat skit....
Asyik hiburan jer..........
SAYA DAH MUAK..............
Wahai produsers kat Malaysia, buat la pembaharuan skit....
Warga Malaysia dah muak dgn segala konsep hiburan ni... (tp ada gak yg suka kan...............)
Ni la GYM kat UniKL MSI...
Lepas saja ikut diorang training netball (saya penyokong jer, tp training gak.... saja jer........), ada la 2-3x saya singgah kat gym ni....
Boleh tahan la...
Semua cukup.....
Cuma tak cukup daya n tenaga jer nak buat...
Hehehehe...........

5 comments:

Diamilikku said...

aku pun bosan mimi..
AF kali nih langsung aku tak tgk...gitu2 jer lahhh...baik layan anak aku lagi bestttt

wieyna said...

wahai kakakku....kurasakan rumahmu juga mempunyai mesin2 seperti itu....ehehehehhe..special lg rumah u...ehehhee

Unknown said...

setuju la adik..umah along bkn ada ke benda2 alah tu? lg canggih rsnya. hehehe

areT said...

mimi..saja mai singgah...hebat la gym kat msi...kat sini gym pun tarak:(

Mimi Sharif said...

Diamilikku:
Sungguh....
Dah malas nak tgk...
Tah hapa2 kan....

Wieyna & biha:
Lu all bikin gua malu la...
heheheh

Red, Gold n Green:
TQ sbb mai singgah2...
Ada tu mmg ada, cuma xsempat nk meng'exercise'kan diri...
hehehe

Weight Loss Progress