CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Monday, October 19, 2009

Menu 18 Oct 2009

Memandangkan hari minggu saya berada di Alor Star, amatlah sukar untukku untuk men'diet'kan diri....
Pagi2 dah breakfast nasi lemak + ayam masak merah...
Bukan yg dibungkus dgn daun pisang ye, yg dalam polystyrene...
So, use your imagination brapa kalori dah dibedal yer.....

Lunch plak, walaupun saya yg masak, rasa mcm sedap sgt2....
Padahal my sis, Wieyna complain yg ikan keli tu xsama mcm abah masak....
Tp, saya tetap juga belasah, seolah-olah masakan ni paling sedap di DONIA....
Hahahaha....

Lunch: Ikan keli grg cabai, sayur campur, nasi putih

Dengan rasa bersalah teramat sangat pada diri sendri, saya berazam utk tidak amik dinner nanti....
Konon2 nak cicah biskut n nescafe ajer....
Tp, godaan oleh ikan keli tidak dapat dihalang....
Saya makan jugak separuh ekor ikan keli tersebut....
Around pkul 8.00 pm.....
Huhuhuhuh.....

Setelah abih menonton CSI, tetiba perutku berbunyi lagi....
Untuk mengelakkan 'gastrik' (sekadar alasan), saya telah membedal 1 paket biskut IKO - sugar free....
Free sgt la konon, manis jgk biskut ni.... Tah la tang mana yg sugar free...

Inilah biskut IKO yg dikatakan Sugar Free tu....

4 comments:

iEtaFAkyR@ said...

mimi! apa kena ni beb... ish ish ish... toksah la pulun sgt diet tu. makan ja, sian pulak aku dengaq. tapi kalo aku pun agak sukar gak kalo nk tahan nafsu nafsi nih. bantai gak even mulut kata DIET! sabaq ja la mimi, apapun hg tetap menten cunsss.

wieyna said...

i dh agak u akan makan gak ikan keli semalam..ahahaha..the moment u letak ikan lam tupperware tuh i tau...muahahahahaha..xpa long....sok masih adaaa..

Mimi Sharif said...

ieta,
terpaksa... terpaksa diet jugak...
walaupun dah byk kali gagal, aku akan terus mencuba....

Mimi Sharif said...

wieyna,
u punya pasal la...
I dh tergoda dgn ikan keli tu..
sapa suruh u request nk mkn ikan keli...
huhuhuhuh...
penaya diet I tau...

Weight Loss Progress