CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Wednesday, October 21, 2009

Menu 20 Oct 2009

Seperti yg dirancang, pagi2 sblm ke opis saya telah menyediakan sandwich sardin....
Pastu sengaja potong kecik2, sbb kalau xpotong, mcm terasa byk gila sandwich yg sy makan....
Kena buat byk skit sbb nk kongsi dgn Helina....

Sampai jer opis, buat nescafe panas, apa lg, bedal sandwich ni....
4 keping kecik2 = 1 set sandwich sardin....
Kenyang la jgk (walaupun sbnrnya boleh jer kalau nk balun lagi... Hehehehe)
Kebetulan opis-mate, Suyerdi beli plak nasi lemak utk kami sebilik nih...
Huhuhuhu....
Nampak sedap tgk dia makan.... Dia dok suruh amik gak, tp saya tetapkan iman & hati....
Dan saya berjaya melawan godaan nasi lemak tu.....
SYABBAS utk dri sndri.....

Sandwich sardin - ada salad n tomato

Lunch pun xmakan nasi....
Pi cari fruits dgn Helina...
Beli RM1 jambu batu n RM1 pelam... Boh asam....
Tp pelam tu masam xingat....
Memandangkan ada kelas from 2 to 4, kna lapik perut bg kejap skit....
Sbb setakat makan fruits, mmg satgi perutku berbunyi....
Kalau students dengaq, lagi malu....
Apa lagi, bedal lg sandwich sardin pagi tadi, pastu 2 keping wheatmeal cicah kopi-o....

Abih kelas, students mintak tgkkan Final Year Project jap memandangkan malam sebelumnya, project tu meletup...
Bergegas ke Welding Workshop lak....
Nasib baik perut kenyang gak tadi, makanya mood baik la skit, boleh jer melayan depa ni....
Hihihihi.....
Actually bukan pandai sgt pun, saja pi tgk2 jer....
Kalau xdpt sumbangkan idea pun, pi jenguk - depa dh suka.... Lebih kurang mcm bg sokongan moral kat depa la....

Balik dari Welding Workshop, dah dekat pkul 5...
Masa untuk pulang....
Papehal pun, kna isi dulu perut sbb takut tergoda mknan kt umah nnt....
Lantas, Milo Fuze 3 in 1 menjadi pilihan....
Balik umah, hantaq anak2 mengaji, keluarkan ayam....
Dan semalam saya buat sup cendawan dgn ayam....
Tak boh minyak pun, tp nmpk mcm oily skit...
Dekat Abahnya, Alya n Aisya: nasi putih, ayam goreng kunyit dgn sup ni la jugak...


Sup cendawan dgn ayam - saja boh soun byk sbb Alya n Aisya suka soun nih....

Malamnya, lepas abih mengemas skit2, buat sauna dlm 20minit....
Fuh.....
Berjaya diet saya pada 20 Oct 2009....
Moga hari ini lebih baik dari hari semalam....

5 comments:

Diamilikku said...

chaiyookk chaiyook..aku plak lepas nih

wieyna said...

fuuuyyyooooo!!!bersungguhnya u diet nih..ehehehe...nk lawan ngan hana ka???ehehehehe

iEtaFAkyR@ said...

mimi...leh geng ngan aku! almost tiap2 pg mkn home made sndwich, full wit vege lagi. sedap kan? tapi aku suka tuna,then tmbah black pepper skit. pedas2 sedap gitu. roti gandum lagi best rasanya pada roti putih tu.. cuba la mimi.

Mimi Sharif said...

Sone:
aku try dulu... Kalau Ok, hang bleh follow....

Wieyna:
I nak kurus la tp u asyik lupa HBL I....

Ieta:
Nanti aku try roti gandum lak...
TQ

aramis2177 said...

aiseyman..tgk cendawan tu sedapnyaaa!sini xdak cendawan tuh..iskk..rugi2 hari blk xmakan puiah2 cendawan tuh!!!!!!anyway..tahniah2 sebab berjaya tahan nafsu..kalau kak yana lom tentu!huhuhh

Weight Loss Progress