CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Friday, December 11, 2009

Saya telah diTAG oleh ietafakyra09.blogspot.com


Snap the picture both inner & outside of your wallet:



Ni bahagian luar


Ni bahagian dalam dalam... Segala jenis kad ada tersimpan di sini


Ni lak bahagian tepi.... Tempat simpan syiling n duit kertas...

Introduce your wallet brand, price and where you buy:
Brand VINCCI jer... Rega RM79.90.... Beli kat Sunway Carnival....


Take out whatever is inside your purse:

Kad kredit, kad bank, My Card n My Kid, Lesen Memandu, Kad Mesra, Kad Cosway (mama punya... Baru perasan ada kt saya... Hehehe - Nasib baik hang TAG aku, ieta....)


Reta merdak yg lain terdiri daripada kad library awam kt Kulim, Pore Pack yg my SIL bagi (tak sesuai lgsg boh dlm purse....), Name Card, angpau AidilFitri tah sapa bg tah... (ni mesti anak2 punya... Baru tersedar ada kt saya), yg paling xtahan ada MARVELON.... (utk yg telah berumahtangga sahaja .....Hehehehe....)


Ni la angpau berjumlah RM20... Alya n Aisya punya ni....



2 cek yg belum bank-in.... Yeyeye.... Makcik Kayooo.......


Finally tag beberapa kawan...
Mari kita lihat, sapa yg kena.....

3 comments:

iEtaFAkyR@ said...

uuiittsss! lawak aaa hang ni mimi. sib bek aku mengetag hg! baru tau apa khazanah yg sesuai dan tidak sesuai di situ...apa2pun yg penting purse u ada mcm2 khazanah berharga ek!hihihi...thanx reply tag aku ni...

-HeLiNa- said...

lawa blog!!

Mimi Sharif said...

ieta:
alang2 menjawab tag hang tu, aku berjaya mengemaskinikan purse aku...
5S.... Buang segala benda xperlu....

Helina:
Hehehe... Try jer ni...
tah ler ada error apa sat lagi...

Weight Loss Progress