CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Friday, December 11, 2009

Saya TERTIPU.....

Bangun jer tido sblm mandi, naik scale dulu....
Biasanya setiap hari Khamis berat akan direkodkan....
Dan dengan terkejut 'bewak'nya, sy mendapati scale saya menunjukkan angka seperti berikut:


Alangkah terkezutnya saya dgn angka tersebut.....
Saya naik 4-5 kali tetapi scale masih menunjukkan angka yg sama....
Adalah tidak lojik sbb last week berat saya adalah 59.8kg...
Takkan drop byk sgt mcm TBL Asia macam kat Hallmark Channel tu...
Makanya saya OFF dulu, dan naik semula....
Dan hasilnya:


Ya, angka ini saya percaya.....

7 comments:

Arissa Adlina said...

ape salahnya kalau betul..alangkah bahagianya kalau berat ieda pun angka 5 kat depan..huhuhu

iEtaFAkyR@ said...

aku percaya yg atas la weii...u've tried hard enuf beb! take it as a motivation...u go gurl! erkk..silap, u go lady!mummy! hihihihikkk..

wieyna said...

uish..terkejut i seketika...nk dekat2 sm ngan i dh..i kna diet nih..ehehe

areT said...

after all u've been tru..saya percaya je kalau mimi dot figure 56 tu.....u go mimi!!!

Mimi Sharif said...

ieda:
berharap sgt betoi...
malangnya palsu belaka...

ieta:
tu la...
aku pun letak target to achive angka kat atas tu as short term target....

wieyna:
xper...
perjalanan I masih jauh....

are-T:
Harap2nya...
But it is FAKE.... Huhuhuhu...

aramis2177 said...

Mimi...
ok laa tuh...anyway dua2 tuh dalam angka 5 dah....xlama lg dah tuh...iskk...mmg kira mimi tekad sungguh noo.....kalau kak yana xmampu laaaa....nafsu makan membuak2 setiap masa...lg haru!!!

Mimi Sharif said...

Kak Na...
Smua pakat teguq Mimi dah gemuks...
Pastu ada geng lak...
Semangat la skit...
Kalau sorg2 xbrapa nk menjadi....

Weight Loss Progress