CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Wednesday, June 9, 2010

Oh No!!!!!!

Sejak adik saya nak sambung belajar & kerja kt USM, saya dah ada kawan utk makan kt USM...
No more diet-miet, no more calories counting....
Pastu lepas makan, lepak bilik dia, tidor sat...
TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!
Smua ini LAGHO.... LAGHO.....
Hasil menternak badan baru2 ni, berat saya telah mencapai angka.... JENG.... JENG.... JENG....

p/s: Helina, hampa jgn dok senyum sinis tanda gumbira!!!!!

Jadi, mana2 rakan blogger yg nak anjurkan apa2 pertandingan diet, PLEASE COUNT ME IN....

4 comments:

iEtaFAkyR@ said...

aloh! mi... camno nih. takpa2, sila berusaha keras beb. semoga hg mendapat apa yg dihajati. :D

Diamilikku said...

beb..cuba hang try slim it yourself...junior kita duk juai..dia kata berkesan dan berhasil...she lost 11kgs...selepas amik 5 kotak...aku hilang 5 kgs lepas amik sekotak...cuba ahhh mana tau berkesan...

wieyna said...

ehehehe..sorry la along...berat u bertambahh..xpa2..pasni kalo time mkn, u tgk ja i mkn..i bli air ja kat u...ehehehe

Ain Nak Kurus said...

aku pon nak join pertandingan kurus leh tak??? invite ler aku ye kalau ader

Weight Loss Progress