CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Friday, April 10, 2009

Birthday gift to my hubby....

Memandangkan my hubby berjaya menurunkan berat badannya dari 95kg to 85kg, dia berjaya dalam 'pertandingan' tu...

Tp dia xmau jam lak...
Nak LCD TV lak...
Saya cakap lak, kalau mahal sgt, sy xmampu...
Sebenarnya, kalau jam TAG HEUER tu yg model baru tu, mmg sah2 la sy xmampu... Model lama tu boleh la gagah.......
Dia kata xpa, sy bayar jer yg mana mampu...
Sama macam TV tu gak...
Dia tambah mana yg xcukup.....

So, survey punya survey....
Dia dah bekenan itu LCD TV jenama SONY 40"....
Mmg reganya di luar kemampuan sy & al-hamdulillah, dpt less byk gak.... Tp masih di luar kemampuan sy la...
Makanya, sah2 dia kena tambah kan... Hehehehe.......





Masa hari kami berdating tu gak dia bw balik...
Bw balik dgn Hilux dia...
Pasang sndri & melentang sorang2 depan TV...

Alamak, carpet xdak, basuh sbb Aisya 'tercicir' da...
Al-maklum la, selalu hujan lebat bila malam kat Kulim ni......

4 comments:

Anonymous said...

mimi hang betoi ka kat kulim..hang kenai dak aku lagi...bebila aku drop by kat MSI boleh cal hang? bak mai no tpon. no aku 012-5793767. hang kenai dak lagi...ni aku la NA..

wieyna said...

along!!!!kna p umah u nih...tgk tv baru...yeayeayeaya..tv baru!!!dh bley tgk cita kat komp guna tv baru...ehehehe..xyah burn2 dh...yeeeehhhaaaa....lepas final i p...ehehehee

aramis2177 said...

hehhehee...sian anas layan tv dia sorg2....mana pi sumer org??takkan mogok lagi kut?

Mimi Sharif said...

NA:
Ok... OK... Mai la...
Aku kenai hang lagi la...
Nanti aku calling-calling...

ADIK:
mai... mai... jgn xmai...
download movie best2 skit yer........

ARAMIS2177:
Kak Na, dia tgk cerita dia...
cerita lawan2... hehehe
tah cerita apa tah...
xbest nak layan...

Weight Loss Progress