CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Saturday, April 11, 2009

Masih lagi berkisar pasai birthday saya....

Alya ada buat a big birthday card utk saya & my hubby...
Nanti bebila saya upload yer...
Ni nak cerita pasai Alya gak la...
Bagi saya kira 'touching' gak...

Heheheh...

Kisahnya camni...
On my birthday, selepas merambu air mata dapat birthday gift from my hubby, sekali lagi air mata saya menitis lagi....

Alya n Aisya dah nak tido....
Tapi yg 'suspen'nya, sebelum tido, Alya tiba2 mai n bersalam dengan saya...

Katanya,"Mama, Yaya minta ampun takut sepanjang harini Yaya ada buat salah...."

Dengan terkejutnya, saya tanya pasaipa Yaya cakap camni?

Dia kata, Ustazah pesan, tiap2 hari sebelum tido kita kena minta maaf kat ibu bapa sebab kot2 kita naughty harini... Nanti kalau ibu bapa xampun kita, masuk neraka tau, mama..........

Pastu dia pi minta maaf kat abah dia lak...

Si Aisya tu ikut jer apa yg kakak dia buat...
Tapi ayat Si Aisya minta ampun tu tah hapa-hapa...
Anak-anak.... Anak-anak....

Esoknya, saya terus SMS kat Ustazah diorang ucapkan terima kasih & cerita kat Ustazah betapa rasa terharunya bila anak2 cakap camtu...
Insya-Allah, saya akan cuba kekalkan....

3 comments:

aramis2177 said...

ohhh..syahdunyaa!!!!huhuhuu.....

wieyna said...

terberenti sat jantung acik dengaq cita tuh..hehehehe...

Mimi Sharif said...

ARAMIS2177:
Tu la kak na...
Mi2 pun syahdu....

WIEYNA:
biasa la dik...
Yaya kan pandai jer berlakon....

Weight Loss Progress