CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Sunday, November 1, 2009

Hari Terakhir Sebelum Cabaran 99 HTN

Memandangkan 31 Oct adalah hari terakhir sebelum cabaran, saya pun melantak nasi tak ingat dunia....

Breakfast - memandangkan dah goreng sosej utk anak2, saya panaskan saja bubur pulut hitam yg sy tapau masa jamuan kat opis....
My hubby xder, pegi memancing makanya saya breakfast ala kadar je la...


Bubur pulut hitam - chef: mak Fazidah.....
Harini saya masak nasi ayam....
Atas permintaan diri sendri....
Hehehehe....
Kira balun nasi ayam dari siang membawa ke malam....

Nasi ayam sempoi

4 comments:

aramis2177 said...

uishh..sedapnyaa nasi ayam nih mimi!

wieyna said...

nant blk kg..sanggupkah u tahan temptation xmo mkn nasi??????

Mimi Sharif said...

Kak Na:
Ala... Nasi ayam org malas....
Hehehehe...

Wieyna:
I cuba dulu...
Kalau xcuba, xtau bleh buat ke idak...

iEtaFAkyR@ said...

sedap gak nmpknya nasi ayam ini... bila la aku nak reti masak yg sedap2 cenni!

Weight Loss Progress