CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Tuesday, January 12, 2010

Gila punya semak da.....

Masuk saja lab ptg semalam, terKEZUT den....
Gila punya semak da....
Tp nk wat cmna... Saya kan JUNIOR....
Ikut jer la susun atur yg baru ni....
Mamat2 n Minah2 foreigner tah ke mana tah...
Sorang pun xder... Cuti2 OVERSEA kot... Balik kampung...
Xper, saya lagi suka... Hehehehe...
Al-hamdulillah, ramai adik2, kakak n abang2 dlm lab ni yg sudi membantu saya....

Pesanan buat diri sndri:
Mimi, terima seadanya....
Jangan byk songeh...
Buat kja KAMU!!!
Jgn dok sibuk2, buang masa buat benda2 LARO....
Cepat abih, cepat dapat BABY!!!! (hahahahaha.... gediknya aku!!!!)


Lab yg akan digunakan sepanjang pengajian 3 tahun ni


Microscope

4 comments:

wieyna said...

USM koman....komp pon pakai tv gedabak lg...sian2...hehehehe(kutok kampus sniri...ehehehe)

noradzlina.kamdani said...

tahniah...selamat menamatkan pengajian dgn cemerlangnyer

iEtaFAkyR@ said...

igt ayat power tu : cepat dapat baby beb!! buat pembakar semangat tau. hihihii... sakan hang nooooo... hhahahaa

Mimi Sharif said...

wieyna:
kutuk jgn xkutuk... tp jgn lebih2, nnt CGPA jatuh lak sbb USM kecik ati...

noradzlina.kamdani:
amin... harap2nya kak... TQ

ieta:
hehehehe... hang OK dh ieta, dh lengkap ada boy n girl.. aku kna gigih berusaha la ni (bg abih mengaji n dpt baby)

Weight Loss Progress