CHEAPEST SHOPPING VILLAGE

Monday, June 15, 2009

Menu Diet Hari ke-8

Peeewit....... Dah 8 hari berdiet....
Diet sangat la konon..........
Rasanya melantak macam tu gak....
Heheheh.........
Ok, mari kita up-date menu utk hari ini.....
BREAKFAST: Around 10.00 AM.....
Melampaunyer... Harini saya belasah:
Bihun singapore = 510 kcal
Nescafe ais = 200 kcal
TOTAL= 710 kcal....

Alamak, terlebih sudah... Abih tu, lunch dgn dinner kena amik EnerPro- meal replacement je la....
Berjayakah saya mengekalkan 1100 kcal harini?
Alamak.... Cabaran.... Cabaran....

LUNCH: Setelah 5 jam menahan lapar & membelasah air kosong sahaja, saya pun mengkorek2 apa2 meal supplement kat drawer opis saya ni....
Rupanya masih ada 1 portion Herbalife Cappucino... Betoi2 2 scoops ajer...
Maka dgn itu, saya mebelasah HBL Cappucino Shake with Low Fat Milk = 178 kcal

Balik jer umah, ingat nak buat sup sayur...
Tgk2 dlm peti ais ada lg siput sedut semlm tu...
Rasa sekoq, xbasi lagi...
Lalu, saya telah mengambil kuali & dgn pantas telah memanaskan siput sedut tu....
Maka, terpaksa la saya masak nasi.... (alasan...)
DINNER: Sambil2 tgk The Biggest Loser, org pulun bersenam, kita pulun melantak.... tp sikit je la.... Agak2 brapa kcal? 600 kcal kot....

SUPPER: Lapaq la... xtau pasaipa... Maka, sandwich sardin ini menjadi santapan akhir saya = 100kcal

TOTAL = 1588 kcal.........
Fuh!!!! Langsung GAGAL....

No comments:

Weight Loss Progress